Sociaal leren

2025-03-27 04:42:09

Gepost in: Auteur:

{title}leovegas casino schweiz uitbetalingen:Bij 3 complete runs ontvang je een uitbetaling van 1x.Dan kun je daarmee een winst behalen die zeker de moeite waard zal zijn.top casino online canada Dit spel is bekend en ontzettend spannend. Ook speelautomaten zijn er hier volop aanwezig. Wij vertellen je graag hoe de spelregels van Keno precies in elkaar zitten.online gokken op fruitautomaat

magazine de casino

jelly bean casino free spins Hieronder een overzicht van de uitbetalingen:Voor Run Line krijg je een uitbetaling van 1x. Spelers die nog niet eerder bij Holland Casino hebben gespeeld kunnen bij Keno algemeen gezien al snel voor de prijzen mee gaan doen.Diceball kun je spelen in verschillende vestigingen van Holland Casino.Dan kun je daarmee een winst behalen die zeker de moeite waard zal zijn.Seven Out zorgt voor een uitbetaling van 4x. De vestigingen in Breda, Scheveningen, Rotterdam, Venlo, Valkenburg en Utrecht bieden het spel aan.mr green online casino malta

casino amsterdam centraal station

online gokken uitbetalen belastingDe winstkansen kun je spreiden door meerdere inzetten te plaatsen. Zo weet je precies hoe het spel gespeeld moet worden en wat je er precies van kunt verwachten. Bij 5 complete runs ontvang je een uitbetaling van 15x.casino win lob statementGrand Slam Bonus uitbetalingenEr geldt voor Grand Slam het volgende m.Dan kun je daarmee een winst behalen die zeker de moeite waard zal zijn.De DiceBall tafelWaar kun je Diceball spelen?gokken eredivisie

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >