Sociaal leren

2025-03-26 05:38:32

Gepost in: Auteur:

{title}casino777 offline Lees deholland casino hoofddorp termen aandachtig door en je hebt nooit meer het gevoel dat je iets niet weet over de gokkast.Expanding wild Het Expanding wild symbool duikt vaak op tijdens bonusspellen. Stel zelf in hoe vaak of bij hoeveel winst je de Autoplay functie weer laat stoppen.best canadian online casino 2022 Free spins Gratis rondes op een gokkast waar geen eigen inzet voor nodig is.Hold De Hold knop is erg bekend vanwege klassieke fruitautomaten zoals de Random Runner, Simply Wild en Sweet 16. Door erop te klikken stelt de gokkast automatisch in dat de inzet verhoogd is naar het maximale limiet.gokken betalen met paypal

gokken spelletjes gratis

hoeveel vestigingen heeft holland casino Door erop te klikken stelt de gokkast automatisch in dat de inzet verhoogd is naar het maximale limiet.Veel gebruikte gokkasten termen Vind hieronder onze samengestelde verklarende woordenlijst met gokkasten termen.All Ways Online gokkasten waarbij honderden winlijnen mogelijk zijn, zowel van links-naar-rechts als rechts-naar-links kan je combinaties vormen. Vaak zijn deze aan elkaar gekoppeld. Bonusspel Speciale functie waarbij je direct geldwinsten behaald of dat er een specifiek spel wordt gestart dat gerelateerd is aan het thema. Met ‘Hold’ is het mogelijk om in een eerste beurt symbolen vast te houden voor meer kans op winst.spin casino mobile

777 casino vegas

number 1 online casino canadaCarrousel Een grote groep gokkasten.Hete slots Verwijst naar een gokkast dat meer uitbetaald dan andere gokkasten. Deze wordt vaak rechts onderin de gokkast weergegeven.casino online 24n!Carrousel Een grote groep gokkasten. Bet Max Met Bet Max geef je aan dat je meteen met een maximale inzet wilt spelen.gokkasten friesland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >