Sociaal leren

2025-03-23 16:00:46

Gepost in: Auteur:

{title}live casino karaokeBoom City Live Boom City Live is een live casino spel van Pragmatic Play. 2. Wordt er een hokje onthuld met een multiplier?unique casino affiliates Dit kan natuurlijk oplopen tot een geweldige winst. Je speelt het spel met dobbelstenen. Naast deze bonusspellen is er nog een andere leuke functie toegevoegd in het spel, namelijk de ‘Power Up'.online casino 5 euro paysafe

casino rewards delete account

mobile casinos with no deposit bonus Pak de bonus Lees review ComeOn! Je speelt met zeven rondes.Dice BattleLucky DropBij Lucky Drop maak je een keuze tussen één van de zes ogen op de dobbelsteen. De multipliers die je dan opgebouwd hebt, worden vermenigvuldigd met jouw inzet. Inzetten op een optie Het spel begint pas wanneer jij je inzet geplaatst hebt. Je kan inzetten op “1x”, “2x”, “5x” en op drie bonusspellen:Dice BattleLucky DropBoom or BustJe bepgratis gokkasten spelaalt zelf de inzet door middel van fiches te verschuiven naar minimaal één van de opties.casinos ideal

bestes online casino echtgeld book of ra

one casino app download Hierbij mag je zelf bepalen wanneer je stopt. Inzetten op een optie Het spel begint pas wanneer jij je inzet geplaatst hebt. Stop je voordat de zeven rondes voorbij zijn?casino no deposit win real moneyJe kiest uit twee kleuren: geel of blauw.t je eerst het juiste online casino voor je hebt. Home › Spellen › Boom City Live Hoe werkt Boom City Live?orange county casino florida

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >