Sociaal leren

2024-09-11 05:33:12

Gepost in: Auteur:

{title}netbet casino italia Elke spin is €0,20 waard. Je zal het spel herkennen aan het bingo rad waar balletje uit gedraaid worden en vervolgens wordt het getrokken nummer geroepen.Eerste storting: 50 Free Spins voor Fairy DustTweede Storting: 50 Free Spins voor Fairy DustDerde Storting: 50 Free Spins voor Runner Runner MegawaysEen storting moet minimaal €20 zijn.holland casino poker roomClaim de bonus nu! Houd bij deze bonus wel rekening met het feit dat je minimaal 24 jaar oud moet zijn om de bonus te claimen.Bingo bij tombola is voor iedereen!mr green casino welcome bonus

blackjack demo gratis

www.gokkasten-gratis-spelen.nl Dit zijn de bonusvoorwaarden:Spelers krijgen een bonus van 200% boven op hun eerste storting tot een maximum van €25.Echt geld wordt eerst ingezet totdat het allemaal is gebruikt, daarna wordt bonusgeld ingezet. Een speler die bijvoorbeeld €10stort, ontvangt €20 bonusgeld van tombola.Deze aanbieding is alleen beschikbaar voor nieuwe spelers die een storting doen.Spelers kunnen meer dan €25 storten, maar bonusgeld wordt alleen toegepast op de eerste €25.!online gokken europees recht

holland casino scheveningen agenda

crazy fox casino bonus codes Deze kun je direct gebruiken bij het openen van het spel. Anders komen deze te vervallen.Bingo bij tombola is voor iedereen!casino 21 vanuatu Bij 3 stortingen van €20 krijg je voor elke storting €20. 1561 Mensen gingen u voor! Gewoon automatisch via de computer.unibet casino free no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >