Sociaal leren

2025-03-23 15:36:04

Gepost in: Auteur:

{title}new online casinos no deposit bonus 2022 Jokerizer 98.Wat is RTP precies?35% RTPUgga Bugga 99.circus casino vegas Deze online slot komt met een uitkeringspercentage van 98.sen gingen u voor!35% RTPUgga Bugga 99.sugar casino no deposit 2022

casino monte carlo mindesteinsatz

holland casino inzet roulette Deze slotmachine heeft een hoge RTP van 97. Zodra je op de ‘spin’ knop drukt, krijg je de optie om specifieke symbolen vast te houden. Bovendien heeft de Mega Joker ook een progressieve jackpot waar je kans op maakt! grand roulette gratis minijuegos 3. De Good Girl Bad Girl kent twee soorten wild symbolen: de hooivork als slechte kant en de gouden ring als goede kant. Dit is een online slot met 98. Scrol door onze lijst heen en laat de rollen draaien bij een van onze aanbevolen online casino’s.oranje casino contact

euro palace online casino 600 € gratis

holland casino scheveningen agenda Een online casino wordt regelmatig getest door onafhankelijke testbureaus. Je kunt instellen of je met 1 of 10 munten speelt en deze variëren weer van 0,10 euro tot 1,00 euro.80% en komt met vijftien winlijnen en 5 rollen.monte carlo casino near me Dan kan je er zelf voor een hogere inzet gaat gokken met 20, 40, 100 of 200 munten per beurt. Deze online slot komt met een uitkeringspercentage van 98. Bovendien heeft de Mega Joker ook een progressieve jackpot waar je kans op maakt! grand roulette gratis minijuegos 3.oranje casino boete

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >