Sociaal leren

2025-02-13 07:36:53

Gepost in: Auteur:

{title}casino live dealer online De kans dat je bij een gokkast met veelbelovende wild-symbolen met veel meer geld naar huis gaat, is daarom klein.n werd zo’n harlekijn of nar ingezet om de plaatselijke adel te vermaken met grapjes. Welke soort wild ga jij binnenkort zeker eens uitproberen?casinoeuro.com login Let wel goed op: dit hoeft zeker niet het geval te zijn.nl?Hoe stort ik bij Kansino?holland casino roulette

online casino games that pays real money

live casino online paZo vind je de klassieke wild vaker terug in de klassiekere uitvoeringen, bijvoorbeeld in die fruitautomaten van vroeger. Toch is het wild-symbool altijd positief opvallend gebleven, zodat je deze goed kunt opmerken tussen alle andere symbolen.Hoe betaal ik uit bij 777. Een wild kan namelijk de waarde van een willekeurig standaardsymbool overnemen in een winnende combinatie. neem bijvoorbeeld de Colossal Wild. Ook Expanding of Scatter Wildgoldrun casino no deposit bonus codess keren relatief vaker terug in de wat oudere slotmachines.free mobile casino games no download

3 card poker live casino

7bit casino"(Vereist)" geeft vereiste velden aan De functie bleef hetzelfde: de joker kon de waarde van een ander symbool overnemen om de kans op uitbetalingen te laten stijgen. In casino-achtige spellen werd de joker gebruikt om de kans op een overwinning te verhogenVoor deze fruitautomaten golden de symbolen die gebruikt werden in standaard kaartspellen als basis.casino euro fi Deze nieuwere videoslots kunnen soms zelfs verschillende wilds in één spel opgenomen hebben. In het Engels staat deze persoon bekend als ‘Joker’. Het soort wilds dat je in elke versie vindt, verschilt wel enorm.free wonder 4 slot machine

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >