Sociaal leren

2025-03-27 21:54:06

Gepost in: Auteur:

{title}pokerstars casino download Een ‘Ruby' blok beweegt zich in een balk boven de schatkaart met multipliers. De nieuwe live game show zal, in tegenstelling tot de vorige, wel een bonusspel hebben. Pak de bonus Lees review Het is al het derde kindje uit de Crazy Time familie.roulette casino uitleg 🪙 Hoe ziet de bonus van Gonzo's Treasure Map eruit? Daarom verwachten we dat je in het bonusspel ook zoveel mogelijk multipgoldrun casino mobileliers gaat verzamelen met Gonzo. Het grote verschil?gokken op wielrennen

casino bonus welcome

mr green casino malta Home › Spellen › Crazy Pachinko Hier speel je de beste spellen van Evolution: Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks. Het zal de vervanger worden van Gonzo's Treasure Hunt, wat qua opzet veel lijkt op het oude spel. Het grote verschil? De stenen krijgen willekegoldrun casino mobileurige multipliers, die de volgende waarde kunnen hebben: 25x 50x 75x 100x 150x 200x 500x en X2. Het grote verschil? Hoe het bonusspel eruit zal komen te zien is nog niet duidelijk.top online casino latvia

spinners casino niagara

online roulette calculator Het is een live game show die ontwikkeld is door Evolution. Hierdoor bestaat de kans natuurlijk dat er meerdere malen een X2 wordt geraakt en de multipliers meerdere keren worden verdubbeld. 🪙 Hoe ziet de bonus van Gonzo's Treasure Map eruit?magic red casino online Het grote verschil?rvanger van Gonzo's Treasure Hunt.Wanneer gaat Gonzo's Treasure Map live?beste casino munchen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >