Sociaal leren

2025-03-26 04:37:06

Gepost in: Auteur:

{title}casino jack trailer 22. De actievoorwaarden zijn op te vragen bij klantenservice via [email protected] of telefonisch via 070-550 08 52 (gebruikelijke belkosten). TOTO Online is gerechtigd om de Actie, dan wel een deel van de Actie te beëindigen, dan wel om (tussentijds) deze Actievoorwaarden te wijzigen, indien naar hun oordeel een goed verloop daarvan in gevaar dreigt te komen.f voetbal5. 17. Zij hebben in geen geval recht op enige (financiële) vergoeding.poker star casino

how to win casino wheel every time

casino la fiesta antibes Er zal geen wijziging doorgevoerd worden die nadelig is voor de deelnemers. Wij houden je op de hoogte! 20. Hiervoor gelden de algemene bonusvoorwaarden van het online casino. Wij houden je op de hoogte! 18.beste casino app

casumo casino erfahrungsberichte

free casino slot video games3.2. De namen en/of foto’s/opnames van winnaars kunnen, indien zij hiermee vooraf uitdrukkelijk schriftelijk instemmen, gebruikt worden bij promotionele activiteiten in verband met deze Actie.19 21 casino street welshpool5. 20. Houd er rekening mee dat diverse spelcategorieën met een verschillend percentage bijdragen aan de inzetvereisten:Alle speelautomaten: 100%Bingo: 100%Live Casino spellen: 25%Tafelspellen: 10%Bij een kansspel met contant geld of bonusgeld wordt het inzetvereiste verlaagd met het bedrag van de inzet keer het hierboven bovengenoemde percentage, en met een maximum van goksites met bonus€5.888 casino group

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >