Sociaal leren

2024-09-11 04:16:42

Gepost in: Auteur:

{title}holland casino's nederland Amber, Michael, Sarah en Troy kunnen elk een bonusspel starten. Je kunt het vergelijken met een supermarkt, waar producten die duurder zijn, op ooghoogte worden geplaatst. Echter, bij een aantal verloren spins, betekent dit niet dat je al verloren hebt.black jack kast We hebben onderzoek gedaan naar de RTP, volatiliteit (Hit Frequency) en bonusfuncties van elke slot. 98% met lage volatiliteit. Het thema is gebaseerd op vampiers en biedt een van de hoogste RTP’s.zeus slot online free

slotwolf askgamblers

jumba bet casino 100 no deposit bonus codesnl vind je een breed scala aan reviews van gokkasten. Een moeilijk te winnen jackpot zal je proberen te verleiden met zijn knipperende lichten. 96,86% met gemiddelde volatiliteit. Bij vier scatters krijg je er 20 en bij vijf scatters krijg je er 50!1429 Uncharted Sgokken voetbalwedstrijdeneasOntwikkeld door Thunderkick. De Immortal Romance slot heeft net als Blood suckers een thema dat op vampiers gebaseerd is.888 casino help

fruit machines ireland

live casino mr green We hebben onderzoek gedaan naar de RTP, volatiliteit (Hit Frequency) en bonusfuncties van elke slot. 96,86% met gemiddelde volatiliteit. Het budget moet gelijk zijn aan het bedrag dat je van tevoren bereid was te verliezen.inetbet casinoReviewsDe afgelopen jaren hebben we honderden gokkasten geprobeerd. Een overwinning is overigens ook niet dichtbij. Het is gebruikelijk dat je eerst moet scrollen voor de best uitbetalende.master classics poker holland casino amsterdam

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >