Sociaal leren

2025-02-11 18:55:19

Gepost in: Auteur:

{title}best casino iHet spel wordt geleid door Gonzo en een hostTreasure HuntZodra de inzet tijd voorbij is husselt de muur alle stenen en de waardes van de stenen worden verborgen. In dat geval komt de bonusprijs bovenop de eerdere prijs.Je wint als je een steen kiest waarop een inzet van jou staat.monte carlo casino name 1. 1561 Mensen gingen u voor! De release datum staat op 7 juni 2021.roulette holland casino

bob casino trustpilot

mr green online casino reviews Aan het eind van het spel laat de muur alle prijzen zien zodat alle spelers van het spel kunnen zien of ze de juiste stenen hebben gekozen.Hier vind jegokken voetbal tips alle live casino spellen Craps Live Voor de liefhebbers van dobbelspellen heeft Craps in een live variant altijd hoog op het lijstje gestaan. Een beetje op de manier zoals Mr. Ga naar de live casino sectie Kies het spel Craps Live Het spel is een combinatie van een spelshow met gokkast elementen. Bij elke Prize Drop kunnen er bonus prijzen, multipliers en Re-Drop symbolen tevoorschijn komen.mr green casino customer service

foxy bingo and online casino

gokkasten verkoopMaximale prijsHet maximale bedrag dat een individuele steen gedurende een Prize Drop kan opleveren is 20. Dit live casino spel heeft een RTP van 96,56%. De release datum staat op 7 juni 2021.online casino blackjack bonus Het spel is een combinatie van een spelshow met gokkast elementen. Soms komt er een “Re-Drop”, dus een bonusprijs kan landen op een steen die al een bonusprijs heeft. Iedereen jaagt op zijn eigen schat.online casino spielen legal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >