Sociaal leren

2025-05-20 21:26:27

Gepost in: Auteur:

{title}casino slots kostenlos spielenVerberg uitleg ×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen?×Snel naar: Gratis gokkastenHoe te spelen? Naast het verschil in benamgokken infoingen zijn ze ook onder te verdelen in enkele soorten.holland casino werken bij Dan kan dit allemaal.Wanneer win je bij het spelen op een gokkast? In dat geval hebben we alleen een review met wat afbeeldingen en heel soms een video van de betreffende gokkast geplaatst.karamba casino flashback

big 5 casino no deposit bonus 2022

best casino uk bonus Geen lastige klus, maar wel noodzakelijk. Hier kunnen we onderscheid maken tussen en statische jackpot (bijvoorbeeld bij 4 x Kers symbool win je de jackpot van 1000 credits) of de progressieve jackpot.Spelen met echt geldHeb je voldoende geoefend en wil je met echt geld spelen? Je drukt op de startknop en de rollen gaan draaien. 2. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je een internetverbinding hebt.online casino play blackjack

sugar creek casino tickets

super mario ds casino Sommige hebben een hoger starttarief omdat ze altijd met een minimaal aantal winlijnen spelen. Vermenigvuldig je al deze factoren, dan vormt dit je inzet waarmee je gaat spelen.Online spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar Hoe werken gokkasten?casino scheveningen adres Een gokkast is een spel met drie of meer rollen die draaien. Dit heeft als voordeel dat je niet gebonden bent aan een bepaalde locatie. Bijblackjack jokes

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >