Sociaal leren

2025-05-19 03:28:11

Gepost in: Auteur:

{title}online kansspelen belgie 🍭 Kan ik Sweet Bonanza Candyland ook mobiel spelen? 🍭 Kan ik Sweet Bonanza Candyland ook mobiel spelen? Het eindtotaal hangt dus af van hoeveel je inzet.online poker games for real money in india000 keer je inzet kan winnen. Willekeurig wordt er een vermenigvuldiger gekozen en dit maakt het ook weer spannender. Je ziet blauw, rood en geel.live casino bonus

casino spel jeugdbeweging

bitcasino support Inzetlimieten kunnen per casino verschillen. Het is aan te raden om langzaam te beginnen zodat je het leuk houdt voor jezelf. 🍭 Waar kan ik op inzetten?De extraatjes maken het spel erg interessant en er is veel inspiratie op gedaan van de Sweet Bonanza gokkast. Dit kan ook gunstige bedragen opleveren. Zo kun je toch zien wat het spel inhoudt en welke bonussen er gespeeld kunnen worden.60 free spins no deposit

holland casino scheveningen öffnungszeiten

pokerstars casino steht nicht zur verfügung Deze hokjes zijn ‘1x’, ‘2x’, ‘5x’, ’10x’, Candy Drop of Sweet Spins.De Sugar Bomb maakt het spel nog een tikkeltje interessanter, omdat je hier niet eens op in hoeft te zetten. Veelgestelde vragen 🍭 Kan ik Sweet Bonanza Candyland gratis spelen?sugar casino nederland De maximale winst die je er per ronde uit kan halen is €500. Rechts onderin zie je je totale inzet in valuta en daarboven is een knop die je aan en uit kan zetten. Wij houden je op de hoogte!online slot machine casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >