Sociaal leren

2025-07-09 21:36:33

Gepost in: Auteur:

{title}karamba casino konto löschen Je kunt bij Mega Ball van 1 kaart tot maximaal 200 kaarten tegelijk spelen. Mega Ball is meer een gokspel. Als deze bal ervoor zorgt dat er 1 of meerdere lijnen worden volgemaakt treedt de multiplier in werking.gokkasten vrij spelen🍀 Hoeveel ballen worden er getrokken bij Mega Balgokken gratis geldl? De bedoeling is om rijen te maken op de kaart. Als deze bal ervoor zorgt dat er 1 of meerdere lijnen worden volgemaakt treedt de multiplier in werking.leovegas casino perú

casino fm 96.3 online

live casino stream Een machine selecteert 20 ballen en daarna is het tijd voor de Mega Ball. Mega Ball is meer een gokspel. Het is snel en heeft alle facetten om het spanmnend te maken.000. Deze kan variëren van 5x tot 100x. Spelers kunnen kaarten kopen om deel te nemen aan het spel.leovegas casino app review

777 casino belge

bwin casino no deposit Mega Ball is meer een gokspel.000x je inzetTrekking van de Mega BallNadat er 20 ballen getrokken zijn wordt er via een rad van fortuin een multiplier bepaald. Wederom een vermakelijke spelshow die zich afspeelt in een kleurrijke studio met mooie gastdames en gastheren om het spel te leiden.online casinos new jersey Evolution Gaming heeft met het Instant Roulette een leuk spel voor live gokken beschikbaar en daarop kunnen zeker ook mooie prijzen wo Indien het nummer van de getrokken ballen overeenkomen met de nummers op de kaart worden deze automatisch door de computer afgevinkt. Dit komt door de multiplier aan het einde van elke ronde.internet eruit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >