Sociaal leren

2024-12-14 15:05:09

Gepost in: Auteur:

{title}free casino spins no deposit 2022 Deze cijfers zijn de koffers die waarde hebben en deze verdwijnen meteen uit het spel.Met Top Up kun je de waarde van koffers verhogenHoofdspel begintNa de kwalificatie en de Top Up mogelijkheid voor de koffers begint het hoofdspel. De schijven draaien onafhankelijk en stoppen willekeurug.holland casino amsterdam opening times Je hebt de mogelijkheid tot “Deal” or “No Deal”. Er is een hoofdkoffer die apart staat. Daar worden er nu 3 van opengemaakt.kostenloses online roulette

4kings slots casino no deposit bonus

no deposit bonus xm forex Deze is ook zeker de moeite waard om een keer te proberen. Wel kost elke ophoging ook weer geld dus let er goed op dat je niet al veel te veel geld kwijt bent voordat het spel begint, dan wordt het winnend afsluiten soms ook lastiger. Deze biedt je een bedrag. LAten we alle stappen van het spel doorlopen en eventuele verschillen bespreken. Je hebt de mogelijkheid tot “Deal” or “No Deal”.Er worden nu 4 nieuwe koffers opengemaakt en de corresponderende koffers worden weer weggestreept.huuuge casino kody na żetony

gokkasten casino

bob casino.com Zo maak je de prijzen groter en het spel spannender. Als je graag snel speelt en je kunt snel beslissingen nemen, kies dan vooral de snelle optie. De keuze is geheel aan jou en mede afhankelijk van de waarde van de resterende koffers.slot machine zorro free Deze is ook zeker de moeite waard om een keer te proberen. Wederom krijg je een voorstel van de bank dat je kunt pakken of weigeren. Inzet€900Max.casino scheveningen arrangement

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >