Sociaal leren

2025-04-23 09:35:12

Gepost in: Auteur:

{title}best online casino in europe In totaal worden er 20 van de 60 ballen getrokken. De kansen voor jou als speler zijn in beide uitvoeringen exact hetzelfde. Er worden willekeurige nummers getrokken.gokkasten friesland 6. Dan kun je ervoor kiezen om extra ballen te kopen voor een bepaald bedrag.v.mrgreen casino canada

my jackpot city casino

russian roulette 3d Home › Spellen › Deal or No Deal: The Big Draw Hoe speel je Deal or No Deal: The Big Draw? Winst of verlies Als je de deal accepteert van de bank, dan krijg je dat bedrag automatisch bij je saldo bijgeschreven. Koffers openen Er worden net zo lang ballen getrokken totdat de ronde voorbij is. Dan wordt deze koffer geopend en wordt de prijs weggestreept in de kolommen. LET OP: dit bedrag kan lager zijn dan het aanbod van de bank. Dan wordt deze koffer geopend en wordt de prijs weggestreept in de kolommen.slots village casino no deposit bonus

casino rewards einloggen

casino holland breda €10 en ontvang 50 free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Holland Casino Online Tot €100 bonus + 100 échte free spins Lees review Een van de nieuwste paradepaardjes van ontwikkelaar Playtech is Deal or No Deal The Big Draw. Je kunt oneindig blijven opwaarderen, totdat de tijd om is. Playtech heeft een aantal dingen verandert, om het voor jou als speler zo geweldig mogelijk te maken.jumba bet casino 100 no deposit bonus codes Koffers openen Er worden net zo lang ballen getrokken totdat de ronde voorbij is. Wij houden je op de hoogte! 2.skycity online casino new zealand

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >