Sociaal leren

2025-02-13 08:12:12

Gepost in: Auteur:

{title}main roulette online gratisSoft 16 tegen een 6:11% als je een kaart neemt, 20% als je verdubbeld hebt.Soft 15 tegen een 6:15% als je een kaart neemt, 20% als je verdubbeld hebt. Blackjack staat erom bekend dat je keuzes invloed hebben op het huisvoordeel.zoncasino inloggen Sinds die tijd is het bedrijf startklaar om alles in gang te zetten, maar dat wordt nog steeds tegengehouden. Wij houden je op de hoogte!Soft 18 tegen een 3:14% als je gepast hebt, 18% als je verdubbeld hebt.one casino promo code

beste betrouwbare goksites

online casino new zealand 1561 Mensen gingen u voor! Door exact te weten hoe te handelen kan je de winkansen omhoog brengen.Soft 16 tegen een 4:4% als je een kaart neemt, 6% als je verdubbeld hebt.Soft 15 tegen een 5:9% als je een kaart neemt, 13% als je verdubbeld hebt.Soft 16 tegen een 6:11% als je een kaart neemt, 20% als je verdubbeld hebt. De Eerste Kamer moet immers nog het definicasino x no deposit bonus codes 2022

online casino legal in egypt

20 euro gratis casinoHard 9 tegen een 5:17% als je een kaart neemt, 26% als je verdubbeld hebt."(Vereist)" geeft vereiste velden aanSoft 15 tegen een 4:6,1% als je een kaart neemt, 6,4% als je verdubbeld hebt.bet sensation casinoSoft 18 tegen een 5:20% als je gepast hebt, 30% als je verdubbeld hebt. Je kunt de voorsprong van het online casino verkleinen door een basisstrategie toe te passen en in elke situatie de juiste keuzes te maken. Het verdubbelen bij blackjack is een van de belangrijkste opties en het is belangrijk om te weten wanneer je wel of niet moet verdubbelen.spin village casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >