Sociaal leren

2025-03-27 21:56:56

Gepost in: Auteur:

{title}online casino 40 De grootste multipliers bedraagt 2000x je inzet. Mocht jij een inzet geplaatst hebben op een vol nummer en dit nummer wordt door de bliksem een of meerdere keren geraakt en dat is ook nog eens het nummer waar het roulette balletje stopt dan is het feest. Evolution beschikt over de juiste licenties en instanties voeren constant controles uit of alles eerlijk gebeurt.casino in euro Als dit gebeurt wordt de multiplier verhoogd en dit kan wel oplopen tot maar liefst 2000x. Evolution beschikt over de juiste licenties en instanties voeren constant controles uit of alles eerlijk gebeurt. 1561 Mensen gingen u voor!gratis gokkasten cops and robbers

beste casino bonus osterreich

best casino slots unibet Als dit gebeurt wordt de multiplier verhoogd en dit kan wel oplopen tot maar liefst 2000x. Dit zorgt voor extra nummers die geraakt worden door de bliksem en hierdoor een multiplier krijgen toegewezen. Inzet€5.Wat kan ik maximaal winnen?Ons oordeel over XXXTreme Lightning RouletteDit wordt de roulette vargokkasten kermisiant van 2022, althans die mening hebben wij. Dat maakt deze versie een extreem roulette spel.free gokkasten online

gta v casino spin wheel car

g bit casino Stel je toch voor dat je 2000x je inzet wint bij een spelletje roulette! Dan ga je op zoek naar Mega Wheel en open je het spel.000Max.nederlandse casino paysafecard 1561 Mensen gingen u voor! Inzet€0,20Max. Er kunnen maar liefst 10 Lightning Numbers per spel zijn ipv 5 en de maximale multiplier is nu 2000x ipv 500x je inzet.rewards hollywood casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >