Sociaal leren

2025-03-27 21:37:32

Gepost in: Auteur:

{title}bob casino email Bijvoorbeeld het weer. LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + Max is de jongste coureur ooit op het podium en jongste winnaar van een Grand Prix in de Formule 1.live casino netent Ook daar kan een gokje op gewaagd worden.Tijdens zijn debuut in Barcelona reed hij voor het eerst met de Red Bull en flikte het onmogelijke; hij won de Grand Prix van Spanje. Max is de jongste coureur ooit op het podium en jongste winnaar van een Grand Prix in de Formule 1.0cean online casino

big e casino

online casino games amatic Max is de jongste coureur ooit op het podium en jongste winnaar van een Grand Prix in de Formule 1.Ook leuk om te lezen Tips Kun je in Nederland gokken op paarden? Zo zijn er genoeg opties beschikbaar. Dit wordt in de pitstraat gedaan, waar monteurs al klaar staan. Als je van plan bent om online te wedden, is het belangrijk dat je goed op de hoogte bent alles. Max is de jongste coureur ooit op het podium en jongste winnaar van een Grand Prix in de Formule 1.online roulette with friends

holland casino enschede vacatures

holland casino oud en nieuw scheveningen Max Verstappen is de zoon van Jos Verstappen, voormalig Formule 1-coureur. Tijdens een Formule 1-race wordt er met extreme snelheden (hoogste snelheid ooit 378 km/h door Valtteri Bottas) gereden.deria Torro Rosso.fruitautomaat online is erg spannend.Andere populaire weddenschappen zijn op welke positie Max Verstappen tijdens kwalificaties of races eindigt. is erg spannend.21 casino no deposit bonus codes 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >