Sociaal leren

2025-04-24 07:59:56

Gepost in: Auteur:

{title}spelletjes gokkasten gratis Daarnaast is de Australische wetgeving vrij soepel voogames casino moneyr deze gokkasten, en zijn vrij grote verliezen bij de wet toegestaan. 8. Ze houden van paarden racen, kaarten en vooral van de loterij.monte carlo resort & casino las vegasDe oplettende lezer zal de Verenigde Staten wel gemist hebben in dit rijtje. AustraliëWie had er nou gedacht dat die vriendelijke mensen van down under zo gokverslaafd zijn? En hoe komt dat dan?aanbieders online kansspelen

las vegas casino s

casino santa maria cape verde SingaporeHier worden casino´s pas sinds 2010 toegestaan, dus gokken is nog vrij nieuw. Zeker waar al Niet alleen in Nederland, maar over de hele wereld. Deze bestaat al lang niet meer, maar de traditie heeft de tijd wel overleefd.9. Niet gek van die Finnen.casino online suisse legal

mega fame casino app

sportweddenschappen bonuscode LeoVegas 100% Stortingsbonus tot €200 + 25 Free Spins Pak de bonus Lees review Unibet Exclusief: Zet €25 in en ontvang 125 free spins Pak de bonus Lees review Snelste uitbetaling Kansino 100% Welkomstbonus tot maximaal €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review En Las Vegas dan? Hong KongIn Hong Kong zelf wordt niet zo gek veel gegokt, maar toch staan zij hier in de lijst. En nee, de Verenigde Staten staan er niet in.roulette online makenDe oplettende lezer zal de Verenigde Staten wel gemist hebben in dit rijtje. Dat is nog eens lekker cashen voor de buren. Zij geven gemiddeld 1150 euro per persoon uit aan gokken.best online casino uk no deposit

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >