Sociaal leren

2024-09-08 07:51:42

Gepost in: Auteur:

{title}online gokken voor echt geldv. Het spel komt uit de stal van Playtech, normaal gesproken bekend om de wat simpeler te begrijpen spelletjes. In deze digitale remake van het nog altijd ontzettend populaire Deal or No Deal wordt het bekende spel gecombineerd met elementen uit bingo.holland casino 0900 Hoe hoger de prijs is die je voor het kaartje betaalt, hoe hoger de maximale winst wordt. Hoe hoger de prijs is die je voor het kaartje betaalt, hoe hoger de maximale winst wordt. Komt een getal overeen met één van de getallen op jouw ticket?zeus slot online free

bronze casino payout

blackjack gratis spelen Het offer van de bank Als je voldoende koffers geopend hebt, krijg je een offer van de bank. Hoeveel je voor dit kaartje betaalt, kun je zelf bepalen. Hoe hoger de prijs is die je voor het kaartje betaalt, hoe hoger de maximale winst wordt.In de demovideo leer je alle ins and outs over het spel. Gebeurd dit niet? Daarom staat het spel ook bekend als Deal or No Deal Live, wat al een stuk compacter is.governor of poker 2 - texas holdem online gratis

casino bonus no sticky

holland casino informatiep. 4. Een hele mond vol, dus.best online casino live roulette De prijs van het kaartje wat je koopt, bepaalt uiteindelijk ook de hoogte van de maximale winst in het spel.Deal or No Deal: The Big Draw Je kunt bij Deal or No Deal: The Big Draw in totaal 16 mogelijke prijzen winnen. Prize Boost Zodra je jouw ticket gekocht hebt, kun je ervoor kiezen om koffers op te waarderen.casino monte carlo download

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >