Sociaal leren

2024-07-14 00:11:27

Gepost in: Auteur:

{title}betfirst casino bonus code Bij Holland Casino Eindhoven draait het niet alleen maar om de tafelspellen die aanwezig zijn. Je kunt er heerlijk eten en ook het entertainment is er talrijk."(Vereist)" geeft vereiste velden aanonline casino nederland reviews HC Eindhoven Openingstijden casinoDagelijks 12u – 3uOpeningstijden restaurantDagelijks 12u-1. Je kunt er heerlijk eten en ook het entertainment is er talrijk.Regelmatig treden er bekende artiesten op en ook de regionale artiesten worden hier niet vergeten.wildz casino fun

best casino zurich

jogos slot machine grátis casino online zeus Wij vinden het casino zeker de moeite waard om een keer te bezoeken.Holland Casino Enschede (bron: Holland Casino)Spel Het personlee is er vakbekwaam en erg gastvrij. Bij Holland Casino Eindhoven draait het niet alleen maar om de tafelspellen die aanwezig zijn. Reserveer je bovendien bij het restaurant van Holland Casino Eindhoven? Er zijn veel verschillende speeltafels ingericht, waarbij het qua inzetlimieten wel verschillend kan zijn.casino online c

betsson casino askgamblers

casino games 88 Je kunt makkelijk bij de vele gokspellen terecht en ook de beste service genieten. Het personlee is er vakbekwaam en erg gastvrij.Een prachtig groot en statig casino in hartje Enschede.hot 3 blackjack Verder draait het bij een vestiging als deze toch ook wel om entertainment. Dan is je de toegang tot het casino geheel gratis.Holland Casino Enschede is een echt casino!boom casino inloggen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >