Sociaal leren

2025-04-28 21:14:38

Gepost in: Auteur:

{title}amsterdam casino 10 euro free Gokkasten is het meest gebruikte woord in Nederland.Wanneer win je bij het spelen op een gokkast? Wil je even voor je plezier spelen op je werk, onderweg, thuis of op vakantie?live casino games Normaal gesproken heb je te maken met winlijnen. Voorbeelden hier van zijn de Guns 'n Roses gokkast en de Jumanji gokkast.Spelen met echt geldHeb je voldoende geoefend en wil je met echt geld spelen?blazing 7 blackjack side bet

texas poker online

holland casino sloterdijk amsterdam Deze beschikt, zoals de naam al zegt, over een jackpot. Dit zijn er enkele:MegawaysDeze functie is tegenwoordig ongekend populair.Allereerst is er de “klassieke gokkast”. Het maakt verder niet uit of je Android of Apple telefoon hebt.Allereerst is er de “klassieke gokkast”. Zo heb je fruitautomaten, videoslots, speelautomaten, slots en gokautomaten.zaal 1 holland casino

kroon casino slots

pokerstars casino app iphone Gokkasten is het meest gebruikte woord in Nederland.Online spelenSoortenGokkastfunctiesStrategieVeelgestelde vragenGeschiedenis Snel naar De verschillende gokkasten functiesDe moderne gokkasten hebben allerhande mogelijkheden om het spel interresanter te maken.Scatter prijzenEen “Scatter” is een symbool dat geen winlijn hoeft casino machine a sous gratuite sans telechargementBij de meeste gokkasten is het zo dat je wint als je meerdere gelijke symbolen of tekens op een winlijn hebt staan.Cluster PaysDit is een alternatieve manier om te bepafruit machines wantedlen wanneer je wint.Wild symbolenHet “Wild” symbool kan als een joker andere symbolen vervangen om op deze manier winnende combinaties vormen.casino scheveningen gratis parkeren

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >