Sociaal leren

2024-07-13 23:50:38

Gepost in: Auteur:

{title}mega jack casino Wij houden je op de hoogte! Bij een online casino dat de spellen avn Evolution aanbiedt.Flush: Een flush levert je een 3:1 uitbetaling op.n1 casino no deposit bonus codes 2022 Bij live Three Card Poker is een 3-card straat hoger dan een 3-card flush. Een straat van Q, J, 10 verslaat weer een straat van 10, 9, 8 en zo verder. Wanneer een speler hierop heeft ingezet, zal hij uitbetaalt krijgen bij het ontvangen van een paar bij de eerste drie ontvangen kaarten.online casino bingo

is mega casino safe

jack casino wiki"(Vereist)" geeft vereiste velden aanStraat: Ontvang 6:1 uitbetaling bij het vormen van een straat.6 card bonusRoyal Flush: 1000:1Straight Flush: 200:1Four of a kind: 100:1Full House: 20:1Flush: 15:1Straight: 10:1Three of a kind: 7:1Pair plus bonus inzetEen van de optionele zijweddenschappen bij live Three Card Poker is de pair plus bonus inzet."(Vereist)" geeft vereiste velden aan De hoogste uitbetaling is 100:1. De hoogste uitbetaling is 1000:1 voor een royal flush.pokerstars casino es

netbet casino welcome offer

new online casinos october 2022 De hoogste uitbetaling is 100:1.Als jij en de dealer soortgelijke handen hebben zoals een ‘straat’ of ‘flush’, dan wordt er gekeken wie de hoogste kaartwaardes heeft. Die bieden aan de spelers een kans op een hoge Double Ball Jackpot met een 1300:1 uitbetaling.live casino watch De winsten zullen aan de hand van de uitbetalingstabel worden betaalt.Wat is de RTP van dit pokerspel?Wat is de RTP van dit pokerspel?bwin casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >