Sociaal leren

2025-03-27 04:06:29

Gepost in: Auteur:

{title}roulette gratis gokken Heb je geluk dat de verdubbelaar (2x) stopt bij jouw pijl, dan worden alle getallen op het rad verdubbeld en draait het rad nog een keer voor jou. Elke pijl heeft een eigen kleur. De gokkast stopt even met draaien en de host activeert het grote rad van avontuur.holland casino nieuwsJij hebt de keuze uit 3 verschillende pijlen die wijzen naar het rad. De minimale inzet per spel bedraagt €0,20 en kan maximaal €100,00 zijn. Het ie transfer online casinoss een combinatie van de populaire gokkast Runner6Runner met een Rad van Avontuur met grote multipliers.holland casino breda vandaag

sugar casino bonus codes

russian roulette ukulele chords Er komt een opslag van 50% op je inzet. De maximale multiplier die in de bonusronde behaald kan worden is 8000x je inzet. Deze kun je activeren met de gele Super Stake Button.Wat is de RTP van Runner8Runner? Met een maximale inzet van €120 betekent dat een maximal uitbetaling van €960. Het basisspel Het basisspel van Runner8Runner is de gokkast bekend van Runner6Runner.casino games download for mobile

casino online 300 bonus

live casino De RTP van dit live casino spel is 95,04%. Door een van de groene knoppen met de cijfers 1 t/m 8 aan te klikken bepaal je dus met hoeveel spellen je wenst te spelen. Het is de nieuwste live spel show van Stakelogic Live.online roulette best Het Money Wheel De bonusronde bestaat uit een draai aan het grote Money Wheel. Elk rad is een ander segmente transfer online casinos.4.7 no deposit bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >