Sociaal leren

2025-02-16 10:12:48

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino what are diamonds for De enige gegevens waar LeoVegas éénmalig toegang tot krijgt, is jouw voor- en achternaam en het rekeningnummer. Jouw registratdouble u casino slots on facebookieproces is voltooid.arna op “Doorgaan“.spin casino julien tanti TrueLayer LeoVegas maakt gebruik van de diensten van TrueLayer voor de bankverificatie. In het live casino is ook genoeg te beleven. TrueLayer LeoVegas maakt gebruik van de diensten van TrueLayer voor de bankverificatie.mega casino download

bronze casino support

telecharger bwin casino Klik daarna op “Doorgaan“. Controle van het document Vervolgens wordt jouw document gecontroleerd. De enige gegevens waar LeoVegas éénmalig toegang tot krijgt, is jouw voor- en achternaam en het rekeningnummer. Toegang elk moment stoppen Nadat je akkoord gegeven hebt, krijg je de volgende pop-up te zien waarin je je gegevens controleert.Je moet in de twee volgende stappen de cookies en HooYu accepteren. Maar je kan ook met je mobiele telefoon een foto maken van het document.gokken met paypal

live casino gratis bonus

holland casino amsterdam west hotel TrueLayer LeoVegas maakt gebruik van de diensten van TrueLayer voor de bankverificatie. 8.000 gokkasten.party casino 12 digit promo code 2022000 verschillende soortdouble u casino slots on facebooken gokkasten op de website te vinden, die allemaal een ander thema hebben. Je wordt daarna doorgestuurd naar de homepagina van LeoVegas en kunt beginnen met spelen. LeoVegas biedt, als eerste in Nederland, live casino spellen van maar liefst vijf softwareproviders aan.hot slot casino free coins

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >