Sociaal leren

2024-10-10 16:43:24

Gepost in: Auteur:

{title}online roulette kenya De allereerste kaart die de dealer omdraait is de zogenaamde joker en is bepalende voor het spel. De allereerste kaart die de dealer omdraait is de zogenaamde joker en is bepalende voor het spel. Wij verwachten dat het spel in de lente van 2022 live zal gaan.slotwolf casino bonus codesMaar met de extra sidebets die Evolution heeft verzonnen en met name de multipliers die langskomen vinden we deze live casino uitvoering van Andar Bahar een stuk aantrekkelijker.000Max. De RTP bedraagt 97,58%.best online poker games real money

pokerstars casino trustpilot

r l stine jack black Deze betalen allemaal anders uit, en dat heeft weer te maken met de kans dat dit gebeurt. gewend zijn kiezen ze meteen voor een gepimpte versie met prachtige multipliers. Deze betalen allemaal anders uit, en dat heeft weer te maken met de kans dat dit gebeurt.MultipliersOm het spel nog wat spannender te maken voor de spelers komen er regelmatig multipliers voorbij die bepaalde inzetopties een boost zullen geven. Wij houden je op de hoogte! Het spel is in principe heel erg eenvoudig.bester casino bonus ohne umsatzbedingungen

spin villa casino

unique casino login Win€500.000Max.000.slot machine free online playSuper Andar Bahar Live van EvolutionDe dealer legt kaarten om en om neer bij Andar of Bahar. Zo kun je er niet alleen op gokken of de kaart bij Andar of Bahar komt, maar kun je ook gokken op de hoeveelste kaart dit zal zijn. Inzet€10.blackjack verzekeren

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >