Sociaal leren

2025-03-26 06:23:00

Gepost in: Auteur:

{title}bwin casino höchster gewinn Dit betekent dat als je een storting van €50 doet, je in totaal €75 extra ontvangt, en dus met €125 speelt. Controleer altijd hoe hoog de inzetvereisten van een casino zijn.Inzetvereisten De inzetvereisten is het belangrijkste begrip.mobile casino.com Deze staat in de termen en condities van een casino bonus weergegeven. Heb je een goed inkomen en ben je een liefhebber van casino spellen? Dan ontvang je maximaal €100 extra.goosebumps 3 jack black

holland casino poker calendar

royal match side bet blackjack In principe zijn stortingsbonussen ook inbegrepen in de promoties & beloningen.Loyaliteitsbonus De loyaliteitsbonus is niet voor elke speler. Ontloop op deze manier slechte voorwaarden waar het je onmogelijk wordt gemaakt om de bonus vrij te spelen. Controleer altijd hoe hoog de inzetvereisten van een casino zijn.Verwijs-een-vriend bonus Bij de grootste online casino’s vind je verwijs-een-vriend bonussen. Dit betekent dat als je een storting van €50 doet, je in totaal €75 extra ontvangt, en dus met €125 speelt.spinia casino bonus codes 2022

online roulette editable

casino party eben Dit wordt allemaal in deze voorwaarden beschreven. Er kleven meerdere regels en condities aan casino bonussen om je aan te houden. Via SMS of e-mail kan je op de hoogte gesteld worden van actuele promoties en bonusacties.roulette online live truccate Het bonusgeld is niet van jezelf totdat je aan deze inzetvereisten hebt voldaan. 5 euro maximaal tijdens een actieve bonus is gebruikelijk. Hoe meer een speler speelt, hoe meer hij of zij beloond wordt.casino de monte carlo poker

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >