Sociaal leren

2025-03-19 04:32:51

Gepost in: Auteur:

{title}online casino 400 welcome bonus Je vraagt je misschien af hoe ze werken? Om te beginnen zal je bij HC het registratieformulier in moeten vullen.Jackpot slots Spelers die wel in zijn voor het winnen van hoge geldprijzen moeten zeker eens kijken naar de jackpot slots die gespeeld kunnen worden.goldrun casino login En misschien ook wat de voordelen zijn?Klassieke slots Onder de speelautomaten die gespeeld kunnen worden vind je uiteraard ook de klassieke slots terug.Klassieke slots Onder de speelautomaten die gespeeld kunnen worden vind je uiteraard ook de klassieke slots terug.mr green casino bonus codes

best casino online no deposit bonus

top casino online europa Bekende klassieke gokkasten zijn onder andere Random Runner, Simply Wild en Club 2000. En misschien ook wat de voordelen zijn?Video poker automaten Speelautomaten met kaarten erop? Wat je van de speelautomaten per soort kunt verwachten? Dit zijn over het algemeen de gokkasten met fruitsymbolen. Bekende klassieke gokkasten zijn onder andere Random Runner, Simply Wild en Club 2000.play blackjack online live

online roulette betting

live 345 casino Zo heeft deze standaard meer rollen om op te winnen en vind je vaak ook een hoger aantal winlijnen terug. Slots als Hall of Gods, Mega Fortune en Arabian Nights zijn hier goede voorbeelden van. We hebben ze al even aan bod laten komen, want het zijn niet alleen maar de klassieke gokkasten die interessant zijn.online casino achteraf betalenJackpot slots Spelers die wel in zijn voor het winnen van hoge geldprijzen moeten zeker eens kijken naar de jackpot slots die gespeeld kunnen worden. Dit zijn over het algemeen de gokkasten met fruitsymbolen. Dit is mogelijk als je voldoet aan de leeftijdseis, die staat op een minimum van 18 jaar of ouder.wildz casino melanie

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >