Sociaal leren

2025-03-27 21:54:39

Gepost in: Auteur:

{title}huuuge casino nasil oynanirDe cashback is doorgaans een klein percentage van het door jou verloren bedrag. 1561 Mensen gingen u voor!"(Vereist)" geeft vereiste velden aanonline casino fruit Zeker omdat je er in principe alleen geld mee kunt winnen, terwijl je niet je eigen geld verliest als het toch mis blijkt te gaan.Vind de beste bonus met onze vergelijkingstoolProbeer ‘m hier uit! Een andere reden waarom mensen soms een bonus laten liggen, is omdat de bonus van toepassing is op een spel dat zij nooit spelen.huuuge casino level up

fruit machines for pubs

online slots ideal Het geld dat je eventueel verliest komt niet uit je eigen bankroll, maar de winst mag je wel houden."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Zorg er natuurlijk nog wel even voor dat je de voorwaarden van iedere bonus goed checkt. Het geeft een instant boost aan je bankroll.De cashback bonus bij een online cascasumo casino forumino: een pleister op de wond?Een cashback bonus wordt soms afgedaan als een pleister op de wonden.casino free play slot machines

voodoo dreams casino auszahlung

casino rewards 1 euro einzahlen 1561 Mensen gingen u voor! Wat is de reden dat we soms de kans op een bonus laten liggen? Dan ben je klaar om meer geld te verdienen met casino bonussen.bet9ja casino Is dit gedaan? De cashback bonus is een type bonus die net even iets anders werkt dan je bent gewend."(Vereist)" geeft vereiste velden aanwelk online casino betrouwbaar

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >