Sociaal leren

2025-02-16 09:46:32

Gepost in: Auteur:

{title}slots of vegas online casino usa35%. Met dit in gedachten, zal je geld verliezen bij elke casino777 telefoonnummer2 van de 38 spins, oftewel 2/38 = 5.6/7.black jack uitleg6.6/7. Dit betekent dat je verwacht om 1 keer in elke 38 spins te winnen, wat betekent dat 37:1 de echte kansen zijn.wildz casino verifizieren

6black casino bonus codes

best mobile casino appOp Bestecasinobonussen. Het verschil tussen de echte kansen en de casino kansen zijn 36 – 35 = 1. De kansen van het verliezen van 33 van de 38 keer tegen 5 van de 38 keer om te winnen, betekent dat de echte kansen 6.Roulette varianten met hoge uitbetalingUitbetalingen kunnen bij zulke roulette varianten tot wel 1300x de inzet oplopen. Het verschil tussen de echte kansen en de kansen die het casino je geeft zijn 37 – 35 = 2.Diepte info over enkele soorten Amerikaans roulette Franse roulette Europees rouletteLightning RouletteVerschillen in uitbetaling bij vergelijkbare inzettenRoulette is een spel dat veel opties biedt.casino live pokerstars

wildz casino bonus ohne einzahlung

holland casino tips6 tegen 1 zijn.6 spins, zou je geld verliezen op 0. De toegevoegde extra nul verdubbelt bijna het huisvoordeel en maakt dit spel erg onvoordelig.black jack geld Europees roulette en Frans roulette zijn de meest voorkomende versies Ook l3% uitbetaalt in winsten.26% van de tijd.marie blachere nevers casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >