Sociaal leren

2025-04-17 19:16:55

Gepost in: Auteur:

{title}b-bets casino bonus code Heb je een Super Wild symbool dan kan je een willekeurig nummer op de hele kaart afstrepen. De kosten hiervan worden bepaald door de lijnen die je op je kaart hebt vrijgespeeld. Dat kan je doen om te kijken of het wel te behalen valt of je kunt een nieuw spel starten.6 6black casino bonus code Het doel is om zoveel mogelijk nummers door te strepen van je kaart. Heb je één lijn vrijgespeeld dan win je niets. Dat kan je doen om te kijken of het wel te behalen valt of je kunt een nieuw spel starten.boo casino 5

betrouwbaar nederlands casino

hotel bij holland casino breda” gokkasten. Extra Spins kopen Na de reguliere spins en eventuele gewonnen free spins, heb je de mogelijkheid om extra spins te kopen om winnende Slingo lijnen te maken. Heb je drie Book symbolen dan kunnen er koninklijke of premium symbolen gewonnen worden. Je krijgt in eerste instantie 11 spins om nummer te verzamelen. Gelijke nummers op de rollen die matchen met de kaart worden afgestreept. Bij 3 lijnen is dat 1x je inzet.wedden op voetbal ideal

casinoeuro kotiutus

spelregels lightning roulette Extra Spins kopen Na de reguliere spins en eventuele gewonnen free spins, heb je de mogelijkheid om extra spins te kopen om winnende Slingo lijnen te maken."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Heb je een Super Wild symbool dan kan je een willekeurig nummer op de hele kaart afstrepen.maria casino cashback Tijdens het spel bestaat de mogelijkheid om gratis spins te winnen.2. Book of Slingo is gebaseerd op de fantastisch “Book Of.casumo casino rtp

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >