Sociaal leren

2025-03-19 02:56:28

Gepost in: Auteur:

{title}paarden wedden belgieOok leuk om te lezen Live casino Super Andar Bahar gaat 27 april live 7 april 2022 Live casino Wordt Monopoly Big Baller leuker dan Monopoly Live?Slingo Starburst Iedere liefhebber van online gokkasten kent de topper Starburst. Met Peek Baccarat is er nadat je jouw inzet hebt geplaatst nog ruimte voor een extra zet.live roulette 888 casinoWat is het grootste verschil met Live Baccarat? Je kunt namelijk kiezen om te gluren (“Peek”). Met Peek Baccarat is er nadat je jouw inzet hebt geplaatst nog ruimte voor een extra zet.best online casino to win money

geld verdienen casino

casinoeuro gry za darmoWat is het grootste verschil met Live Baccarat? Het feit dat je kan gluren en je inzet kan verhogen nadat je al een inzet hebt geplaatst, maakt het spel zo interessant. Je kunt namelijk kiezen om te gluren (“Peek”).5. Doel is om zoveel mogelijk lijnen vol te maken. 4.slot machine free app

amerikaans roulette tips

spin bitcoin gratis Je krijgt dan een gratis spin op de gokkast Starburst met een zekere prijs van het symbool dat overeenkomt met het aantal Slingo’s.Maximaal kun je 8x je inzet winnen met Peek Baccarat. Hiervoor betaal je 20% extra over je originele inzet.free spins no deposit casino keep what you win Maar wat er anders is, is dat je jouw inzet nog kan veranderen. Ga naar een legaal nederlands online casino dat de live casino spellen van Evolution aanbiedt. De side bets maken het spel ook leuker.v-slot nederland

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >