Sociaal leren

2025-02-12 01:35:05

Gepost in: Auteur:

{title}cash bandits 2 free spins no deposit 2022 Laat de dobbelstenen maar gooien! Ervaren hoe het is om in een casino te spelen! Het is een sociale zone waardoor foto’s maken toegestaan is (in de rest van het Holland Casino is dat verboden).pokerstars casino 5 euro Zoals eerder gezegd, je kunt met lage limieten spelen in de Pulse Arena van de Experience Zone. Als er iemand een goede winst behaald dan wordt dat op het scherm getoond en viert de hele zaal mee met een lekker swingend nummer. Dit wordt getoond op het beeldscherm van de zogenaamde terminals.online casino best 2022

all wins casino bonus codes 2022

slotsmillion casino promotion code Zo gaat dat er aan toe! De dealers zijn meer casual gekleed, inclusief het strikje en bretels. Casino 21 speel je vanaf €5,00. Zo gaat dat er aan toe!Experience Zone in Holland Casino UtrechtSinds juli 2018 is het mogelijk om zelf de Experience Zone te bezoeken. De dealers zijn echte performers en laten je mee swingen op heerlijke hits.casino bonus on sign up

the jack casino buffet

sugar casino betrouwbaar Je kunt de kaartspellen voor €1 spelen en roulette voor €0,50 per weddenschap. De dealers zijn meer casual gekleed, inclusief het strikje en bretels.De Experience Zone in diverse Holland Casino vestigingen zorgen voor meer toegankelijkheid.l'auberge casino slots De dealers zijn echte performers en laten je mee swingen op heerlijke hits. Uiteraard is de muziek wel gericht op een wat jonger publiek. Ervaren hoe het is om in een casino te spelen!double u casino bonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >