Sociaal leren

2024-12-14 13:59:21

Gepost in: Auteur:

{title}is lucky days casino legit7. Onze mening is onafhankelijk, en telt.9.reparatieset slot golf 4 Wees er zeker van dat jouw favoriete methode aanwezig is voordat je een account aanmaakt.gang tot een groot aantal casino spellen vanaf elke plek over de hele wereld. Klantenservice en hulp Er zijn meer manieren om contact op te nemen met de klantenservice.casino win 21

sugar casino owner

mega casino 10 spins fire joker7.7. Controleer de specifieke bonusvoorwaarden en lees de termen en condities goed door.6. Je moet op meer manieren in contact kunnen komen zoals e-mail of telefoon. Bekijk de mening van anderen Het is voor websites die online casino’s beoordelen belangrijk om up-to-date te blijven.true blue casino free spin codes

casino x no deposit bonus codes 2022

7bit casino bonus code Het is belangrijk om te begrijpen wat de kleine letters in de algemene voorwaarden betekenen. Dit komt omdat we maar met een klein team kunnen werken aan de website en het voorzien van goede content om je te helpen bij het vcasino parties 2 goinden van een betrouwbaar casino op internet. Controleer de specifieke bonusvoorwaarden en lees de termen en condities goed door.holland casino amsterdam west bingo8. Voordat je een casino bonus claimt moet je gaan kijken naar de inzetvereisten, minimale stortingen om in aanmerking te komen en de maximale geldbedragen die je mag winnen. Helaas negeren de meeste casinospelers deze kleine lettertjes en besteden ze er geen aandacht aan.online casino games in nepal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >