Sociaal leren

2024-12-09 17:32:02

Gepost in: Auteur:

{title}casino ideal online Goede voorbeelden van videoslots die bij een Netent casino gespeeld kunnen worden? Alle speeltafels die beschikbaar zijn kun je met zowel kleine als grote bedragen spelen met bekende spelregels. Ook dan hoefmega fame casino and slotsVeel mensen die bij een Netent casino gaacasino online real money no depositn gokken denken dat het vooral gaat om de slotmachines die gespeeld kunnen worden. Als je ook op deze lijn zit heb je het mis? Anderzijds kun je vaak ook gadgets op laten sturen als televisies, tablets, smartphones en zelfs reizen winnen!trada casino paysafecard

unibet casino bonus kode

holland casino breda wanneer open Ben je een echte tafelspellen liefhebber? 1561 Mensen gingen u voor!"(Vereist)" geeft vereiste velden aan De manier van inzetten te vergelijken met spelen bij Holland Casino."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Het percentage Cashback en de maximale teruggave?casino verhuur nederland

unibet casino belgique

holland casino kadobonAlles van belang over het Netent casino qua bonussen, spellen en andere zaken gaan we in dit artikel proberen te behandelen. Als je bij een Netent casino live gaat gokken wil dit zeggen dat je gaat spelen tegen echte dealers. Ook dan hoefjumanji 3 jack black Wij houden je op de hoogte!Veel mensen die bij een Netent casino gaacasino online real money no depositn gokken denken dat het vooral gaat om de slotmachines die gespeeld kunnen worden. Als je ook op deze lijn zit heb je het mis?silver oak casino free spin codes

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >