Sociaal leren

2025-03-23 14:40:10

Gepost in: Auteur:

{title}slots casino mania En daarnaast kun je nog kiezen voor Age of the Gods Bingo, Fluffy Favourites Bingo, Spirit Twister Bingo en Value Bingo.nlOpgericht inPer 4-10-2021 (22-01-1974 origineel)EigenaarHolland Casino N.90 Ball bingocasino online free spin speel je met kaarten van 9×3, waarbij elke rij 4 blanco's bevat en 5 getallen.win casino vipIn het Verenigd Koninkrijk is het bingonetwerk van Playtech het grootste in zijn soort met meer dan 100 verschillende bingomerken. Dan raden we aan om 75 ball bingo te spelen. Het middelste vakje is altijd vrij, waardoor je met 24 getallen per kaart speelt.gta 5 online casino mibions

side bet blackjack probability

win casino nederweert inbraak Meer instructies over Holland Casino Online Hoe kan ik uitbetalen bij Holland Casino Online? Even een korte uitleg over de varianten. Deze laatste varianten zijn bekend van gokkasten. Dan raden we aan om 75 ball bingo te spelen. Elke groep van 20 getallen heeft een eigen kleur. Het middelste vakje is altijd vrij, waardoor je met 24 getallen per kaart speelt.slots a fun casino

pokerstars casino fake

fruitkasten gratis000 dagelijkste gelijktijdige spelers.90 Ball bingocasino online free spin speel je met kaarten van 9×3, waarbij elke rij 4 blanco's bevat en 5 getallen. Ze beheren meer dan 100.casino heroes 200Aan gokkasten heb je een ruime keuze. Elke groep van 20 getallen heeft een eigen kleur. Ben je een snelle speler?online gokken veel geld verdienen

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >