Sociaal leren

2025-02-12 01:49:16

Gepost in: Auteur:

{title}online casino zonder account000 niet betaald hoefde te worden.000 te kunnen winnen. De high stakes werden erin gehouden en Full Tilt werd heropend.starting a online casino Voor recreatieve klanten was het namelijk niet meer aantrekkelijk om geld over te maken naar een website. ConclusieDe beroemdste spelers deden met online pokeren mee om de pot van rond de €1. De beste spelers kunnen hierdoor alsnog de hoge bedragen gaan winnen, waarbij het op kan lopen tot in de miljoenen.mobile casino max

live casino online india

best online casino roulette Tevens mogen verschillende landen niet meedoen met online gokken via de websites. Hier mogen de hoogste inzetten namelijk nog wel geplaatst worden.000 of meer zijn er namelijk niet meer.000.000 aan online poker kunnen verdienen. Dankzij het Black Friday schandaal werden de hoge inzetten al snel afgeschaft en was online poker zelfs niet meer populair.las vegas vegas casino

new online casinos usa

netticasino suomi24 Full Tilt werd overgekocht waardoor het wanbedrag van €731.000. De beste spelers kunnen hierdoor alsnog de hoge bedragen gaan winnen, waarbij het op kan lopen tot in de miljoenen.captain jack casino free spin codes"(Vereist)" geeft vereiste velden aan De hoge inzetten werden vanaf dat moment veranderd bij de Stars Group. Full Tilt werd overgekocht waardoor het wanbedrag van €731.casino win paradise avis

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >