Sociaal leren

2025-06-15 08:33:28

Gepost in: Auteur:

{title}boom casino no deposit 7 euro Hij begon al snel met het verliezen van grote bedragen tijdens het wedden op sportevenementen. Zijn cocaïnegebruik werd echter een levenslange gewoonte. Hiervoor gebruiken ze bijvoorbeeld casino bonussen om spelers over te halen een account aan te maken.lotto voetbal000.000. Het zijn trieste verhalen en dit zijn slechts de meest bekende uit de geschiedenis.online casino roulette 10 cent einsatz

casino rewards sign up bonus

trada casino uk Wij houden je op de hoogte! Erick weigerde het geld terug te betalen, of beter gezegd: kon het niet terugbetalen.000.000. Het casino hoopt dat wanneer je bankrekening wat voller is, je de weg naar hun casino weer zult weten te vinden. Helaas verviel Ungar dcasino nederland weer openaarna al snel terug in zijn oude gedrag.turbo casino deposit bonus

legale online casinos

casino in amsterdam noord ConclusieDe meeste gokkers die hierboven worden beschreven, waren ooit zeer succesvolle spelers. Ook leuk om te lezen Tips Hoe weet je wanneer je moet stoppen met gokken 7 juni 2021 Algemeen Gokken is doping voor de hersenen 17 mei 2021 Algemeen Waarom zijn gokkers zo bijgelovig?Ungar stapte in 1977 over op poker nadat hij geen fatsoenlijke rummy-speler had kunnen vinden.casino spel utan insättningskrav000.Lindgren vroeg uiteindelijk in 2015 persoonlijk faillissement aan.000.bestes online casino echt geld paypal

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >