Sociaal leren

2024-12-11 08:09:38

Gepost in: Auteur:

{title}goksites nederland legaal Ook maakt dit het gemakkelijk om verschillende casinospellen uit te proberen."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Denk bijvoorbeeld aan Blackjack.roulette casino 80 cm De kwaliteit van het apparaat is hoog en de vormgeving is plat en praktisch.De iPad behoort tot de meest geavanceerde tablets op de markt. Zo kun je zien wat er in de virtuele speelomgeving van je verwacht wordt en met een gratis saldo zien hoe je eventuele winsten kunt vormen.ben stiller y jack black

wat is poker

h9lland casino Dan is spelen in een online casino misschien wel wat voor jou."(Vereist)" geeft vereiste velden aan"(Vereist)" geeft vereiste velden aan Kies altijd voor een online casino met een Nederlandse licentie. Het completeren van winnende combinaties of langer maken van combinaties die al winst op zouden leveren is daarmee dus mogelijk.De iPad behoort tot de meest geavanceerde tablets op de markt.pokerstars second deposit bonus

best online casino uk no deposit

casino sloterdijk westWaarom is juist een iPad zo geschikt voor een online casino? Denk bijvoorbeeld aan Blackjack.Op een iPad kun jij vrijwel elke online casinospel wel spelen.casino monte carlo images Je zit al snel te prutsen met je vingers op de kleine spelknoppen. En als je nog niet zo bekend bent met de spellen kun je eerst eens kijken welk spel je leuk vindt. Zo kun je zien wat er in de virtuele speelomgeving van je verwacht wordt en met een gratis saldo zien hoe je eventuele winsten kunt vormen.casino all ways win

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >