Sociaal leren

2024-12-14 13:56:53

Gepost in: Auteur:

{title}g star black jacket Minder winst maar toch plezierKijk altijd wel even goed wat de bedragen zijn die ingezet kunnen worden. Op Bestecasinobonussen."(Vereist)" geeft vereiste velden aanonline roulette is it fair Inclusief een free spins bonus op spannende videoslots."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Deze variant wordt gespeeld zonder live croupier en is het beste geschikt voor wat meer ervaren spelers.slot machine online for free

300 free spins no deposit

voetbal wedden paysafecard10 per ronde. Daarom krijg je in de toekomst de gelegenheid om online een gokje te wagen bij een live casino waarbij je niet teveel ineens hoeft in te zetten. Hierbij is de minimale inzet €0. Live Double Ball RouletteEr is ook de mogelijkheid om Live Double Ball Roulette te spelencasino monte carlo leeftijd. Deze manier van spelen zorgt ervoor dat je steeds snel dient in te zetten maar wel veel per uur kunt winnen als het geluk aan je zijde is. Ook al wil en kun je meer geld inzetten, spelen om kleinere bedragen kan zeker spannend zijn aan de Roulettetafel.holland casino nederland

casino rewards.com surprise

10 euro gratis casino no deposit Minder winst maar toch plezierKijk altijd wel even goed wat de bedragen zijn die ingezet kunnen worden. ConclusieEr is niet een specifieke reden waarom mensen graag gokken. Deze manier van spelen zorgt ervoor dat je steeds snel dient in te zetten maar wel veel per uur kunt winnen als het geluk aan je zijde is.texas holdem poker free online Live Roulette spelen met lagere inzetten kan ook spannend zijnNiet teveel ineens en geen grote bedragen inzetten kan bij een live casino bij Live Roulette. 1561 Mensen gingen u voor! Dit kan soms als voor €0,10 per ronde dat je inzet.bet sports in casino

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >