Sociaal leren

2025-06-15 07:47:42

Gepost in: Auteur:

{title}blackjack 247 Om in aanmerking te komen voor het eindspel moeten de bingoballen getrokken worden die in jouw rijtje van de bingo kaarten staan. Hoe verder je komt, hoe hoger de multiplier wordt.uitbetaald wanneer het rad op dat getal komt te staan.free slot machine 88 fortunesnl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Je kunt hierbij of een geldprijs krijgen of een kans krijgen om nog een keer aan het rad te draaien. De multipliers worden toegevoegd op de inzet op de 2 bonusspel vakjes.4 21 casino

www.kroon casino videoslots.nl

golden euro casino free spins Hoe vaak je mag gooien hangt af van waar het rad op is geland. Over het algemeen geldt dat je een hogere multiplier krijgt wanneer je verder op het speelveld terecht komt. Ook is het hierbij mogelijk om in de gevangenis terecht te komen. Op het rad zijn er ook kanskaarten. Bij de bonusrondes worden er dobbelstenen gegooid om te kijken wat er vervolgens zal gebeuren. De andere twee uitkomsten waar je op in kan zetten zijn voor de bonusrondes.gratis gokkasten 777

spinia casino review

blackjack 8 deck strategy Wanneer je hier op landt, wordt er in de live show een kans kaart getrokken die alle spelers een willekeurige uitbetaling geven afhankelijk van wat er op de kanskaart staat. Zo is er een vakje waar 4 keer gedobbeld mag worden en een vakje waar 2 keer op gedobbeld mag worden. De exacte datum is nog niet bekend maar de verwachting is in de zomer van 2022.holland casino eten Deze kanskaart kan je een extra multiplier geven, maar het kan ook een deel van de multiplier weghalen. Hoe verder je komt, hoe hoger de multiplier wordt. In het bingo spel worden vier bingo kaarten weergegeven.5 star las vegas casinos

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >