Sociaal leren

2024-09-08 08:24:29

Gepost in: Auteur:

{title}circus casino edinburgh poker schedule Je kunt er veilig gokken dankzij een licentie van zowel de UK Gambling Commission als van de Malta Gaming Authority. Stuk voor stuk leuke spellen die je dus kunt spelen met dealers alsof je bij een echt casino bent. Hierdoor heb je altijd de zekerheid dat uitslagen geheel willekeurig tot stand komen.pala casino bingo online Al bekend met een spel? Er kan op geen enkele manier gekeken worden naar geplaatste inzetten en ook eerdere winsten kunnen zo nooit een rol spelen! Met je mobiele apparaat kun je eenvoudig terecht in een vertrouwde speelomgeving.best mobile casino games

captain jack casino coupons 2022

casino monte carlo alterSpeel gokspellen altijd online of mobielSpelen op je iPad, Android tablet en smartphone of iPhone was nog nooit zo snel en spannend. Er kan op geen e JAzeker! Om een saldo te genereren bij het Royal Panda kun je dan ook altijd gebruik maken van iDeal. Stuk voor stuk leuke spellen die je dus kunt spelen met dealers alsof je bij een echt casino bent. Dan heb je altijd de zekerheid dat uitslagen geheel willekeurig tot stand komen.www gokkasten

casumo casino app download

eurocasino affiliateKlantenservice is uitstekend! Toch is dit niet het enige aanbod dat leuk is. Om een saldo te genereren bij het Royal Panda kun je dan ook altijd gebruik maken van iDeal.live casino kansas city Dat veiligheid verzekerd is komt overigens voort uit het feit dat er bij dit casino maar liefst 2 licenties aanwezig zijn. Er kan op geen e Al bekend met een spel?mono b black jacket

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >