Sociaal leren

2025-07-09 21:23:07

Gepost in: Auteur:

{title}controle online gokken Ook zit er vaak een cap op het bedrag wat je kan winnen als je met deze bonus speelt.Bij sommige bonussen geldt een investeringsvereiste. Vaak is de hoogte relatief aan het bedrag wat er gestort wordt.jean marie gauvin casino Vaak is de hoogte relatief aan het bedrag wat er gestort wordt. Vaak geldt wel, hoe hoger de bonus des te lastiger is het om deze vrij te spelen. Alles boven de 60x is ronduit gek, en moet je zeker niet accepteren.casino rewards scratchcard 2022

pokerstars casino winners

bet big dollar casinoSecond Deposit BonusDit is feitelijk een spreiding van de welkomstbonus. De hoogte van de vermenigvuldiger varieert sterk tussen de verschillende casino´s en hangt ook nauw samen met het type bonus. De waardes van deze bonussen zijn normaal gesproken relatief laag. De ene bonus was nog groter en mooier dan de andere. Ogenschijnlijk is dit interessanter, maar let wel op, want vaak gaan zij gepaard met andere voorwaarden. Dit kan in de vorm van een match bonus zijn.russian roulette online game 2 player

roulette casino en ligne live

nieuwe gokkasten Tegenwoordig spreekt men van een goede een eerlijke bonus als de vermenigvuldiger niet hoger ligt dan 30x. Er zijn casino's die het echt heel bont maken met gigantische bedragen en gratis spins erbij.Deze casino's bieden mooie en goede bonussen Casino777 Welkomstbonus 100% tot wel €250 Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Jacks.casino games with free bonus Wij houden je op de hoogte!"(Vereist)" geeft vereiste velden aan In dat geval is de bonus gelijk aan het gestorte bedrag.50 free spins no deposit netent

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >