Sociaal leren

2025-07-09 22:04:12

Gepost in: Auteur:

{title}best online casino hollandDoorspeelvereiste na inzet: €49,50. Winsten zullen eerst worden aangevuld tot het oorspronkelijke bedrag in het cash-saldo voordat ze meetellen voor de bonuswinsten.2 Door casino bonus tipseen bonus in te zetten, begrijpt en stemt de Gebruiker ermee in dat hij/zij alleen het recht heeft om de uit bonussen gegenereerde winsten op te nemen als en zodra er aan de bonus-inzetvereisten is voldaan.casino live veneziaDoorspeelvereiste vóór inzet: €50.nl-account heeft stnl uit te leggen, evenals andere voorwaarden die daarmee verband houden.wildz casino legal

review mr green casino

kerstdiner holland casino scheveningen3. Tenzij anders vermeld, zijn bonussen die op 777.nl-account heeft st De Gebruiker erkent en begrijpt dat eventuele bonuswinsten waarvan niet aan de doorspeelvoorwaarden is voldaan, zullen worden geannuleerd als de Gebruiker besluit om door te gaan met diens opnameverzoek. Elke inzet draagt bij tot het bereiken van de doorspeelvereiste.Bonussaldo: als er geen cash-saldo meer over is dan speel je met het oorspronkelijke bonussaldo. 2 deposit online casino

pokerstars casino belgium

white lion casino sign upCash: als je geen bonuswinsten (meer over) hebt, worden je inzetten afgetrokken van je cash-saldo.Bedrag dat bijdraagt aan de doorspeelvereiste: €5.2.www.gratis-gokkasten-spelen.nlnl aan een Gebruiker wordt aangeboden, is onderworpen aan zijn eigen specifieke voorwaarden die moeten worden nageleefd, zoals bijvoorbeeld de duur, bonusbedragen, het percentage en de playthrough-voorwaarden.Niettegenstaande eventuele specifieke voorwaarden van de aanbieding, behoudt 777.3.casino monte carlo eintritt

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >