Sociaal leren

2024-10-13 07:01:00

Gepost in: Auteur:

{title}gokken illegaal In CRUKS kun je bepalen hoe lang je uitgesloten wilt worden van het gokken.nl/.FAQ 🆕 Hoeveel nieuwe casino's komen er per maand bij?mario 3 casino gamesnl/. De verwachting is dat er in april 2022 een knop zal zijn om je inschrijven met onmiddellijke ingang te stoppen. Om deze spelers te beschermen is CRUKS in het leven geroepen door de Nederlandse regering en de Kansspelautoriteit.top online casino deutschland

maria casino cvr

casino monte carlo vstup Op dit moment is dat nog voor niemand aan de orde omdat CRUKS pas sinds 4 oktober 2021 actief is. Sommige oudere casino’s vernieuwen niet en blijven ‘hangen’ in oudere gewoonten en spellen."(Vereist)" geeft vereiste velden aan Tenminste, als je dit doet bij een online casino of sportsbook dat in het bezit is van een Nederlandse licentie.Verberg uitleg Wat iscaptain jack casino coupons 2022 CRUKS? Als er sinds de inschrijving nog geen 6 maanden voorbij zijn, dan kun je niks doen.beste online casino top 10

maria casino

casino online thailand Klik op het middelste vak met “Mijn inschrijving beheren”. Veel online casino’s nemen deze kosten voor zich. 1.noni b black jacket Om deze spelers te beschermen is CRUKS in het leven geroepen door de Nederlandse regering en de Kansspelautoriteit. Ga naar de website van CRUKS Ga naar https://cruksregister. Sommige oudere casino’s vernieuwen niet en blijven ‘hangen’ in oudere gewoonten en spellen.fruit machines maintenance

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >