Sociaal leren

2025-04-28 20:49:47

Gepost in: Auteur:

{title}veilige casino online Je hebt zelf vast en zeker genoeg slechte keuzes gemaakt in je online gokcarrière.nl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! Voor jezelf is het evenwel leuker om voor de hogere bedragen te spelen.circus casino waremme Zet het verstand op 0, laat je niet beïnvloeden en begin simpelweg met gokken.1. Wij houden je op de hoogte!www.leovegas.com casino

gry online texas holdem poker 2

q park holland casino scheveningen De kans op een absolute jackpot is en blijft altijd ‘one in a million’. Voor jezelf is het evenwel leuker om voor de hogere bedragen te spelen. Zie je een progressieve jackpot of een simpel roulette slot waar de hoogste prijs al tijden niet is gevallen? Wil je per seconde bijhouden hoe hoog de jackpot staat?"(Vereist)" geeft vereiste velden aan De aanhouder wint, zolang het budget het natuurlijk toelaat.video spin gratis

mega casino de la selva

casino park heroes Zo simpel is het. Plekken als Las Vegas of Monte Carlo bijvoorbeeld. Lees ze goed door om een betere ervaring te krijgen – en je niet voor onnodige verrassingen komt te staan.4 black jack street cirencester Hou je vast aan de routine, dan is het niet erg om een tijdje alleen te verliezen. Je meld je aan onder een val Uiteraard is het zo dat op plekken waar meer mensen spelen, je over het algemeen ook meer winnaars ziet lopen.$1 blackjack las vegas 2022

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >