Sociaal leren

2025-05-20 20:26:57

Gepost in: Auteur:

{title}jelly bean casino 12€Uitkomsten in kansspelen zijn toeval. Toch gaan veel gokkers daar de mist mee in. Het handelen naar eerder behaalde uitkomsten.circus casino hoofdkantoor Helaas. Wat er kort geleden gebeurd is, herinner je je vaak nog wel goed.  Ook leuk om te lezen Algemeen Wat mblackjack toernooi holland casinoaakt online gokken zo populair 8 juni 2023 Algemeen Waar kan ik online gokken?wynn casino las vegas

casumo casino telefonnummer

monte carlo resort casino Het spel dat je speelt is niet veranderd, en de kans dat je wint evenmin. Het is iets wat van nature in je zit, en daardoor niet perse een fout. Wat er kort geleden gebeurd is, herinner je je vaak nog wel goed. 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip? Dit geldt ook voor kop of munt en voor spelen met kaarten en dobbelstenenblackjack toernooi holland casino. Er komen vanzelf gaten in je herinneringen.the d casino win lob statement

oranje casino uitbetaling

betamo casino kokemuksia Gokkers, daarentegen, zijn vaak van het glas halfvol kamp. Je brein is vernuftig, want die vergeet juist de negatieve gebeurtenissen. Om maar wat factoren te noemen.play online casino games 50 seriously free spins sky vegas Maar vergeet niet, zelfs een professional heeft geen garantie dat hij of zij wint. Een toevallige samenloop van omstandigheden dus. Alhoewel je niet kan veranderen hoe je brein functioneert, is het wel handig in je achterhoofd te houden dat je misschien wel helemaal niet zo vaak succes hebt gehad als je zelf denkt.the spin casino game

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >