Sociaal leren

2024-12-09 08:13:07

Gepost in: Auteur:

{title}casino online nl bonus no deposit"(Vereist)" geeft vereiste velden aanVan wie is het spel? Dat zijn wat betreft Slingo Monopoly betreft 5 straten op een rij.best online casino usa 2022 Bij Slingo Monopoly komen de bekende elementen terug van het originele bordspel Monopoly en de makers hebben er goed werk van gemaakt.Verberg uitleg Bij deze casino's kun je Slingo spellen spelen Jacks.2.best casino calgary

nordicasino kokemuksia

bier haus slot machine free playMonopoly Slingo Veel beter wordt het niet.Onze conclusie over Live Hi-LoLive Hi-Lo is het schoolvoorbeeld van een simpel spelletje dat absoluut niet saai hoeft te zijn. Als je op een vakje land van een seire, dan verdwijnt deze hele kleur van de kaart. Exclusief: Welkomstbonus tot wel 220 Free Spins Pak de bonus Lees review BetCity Welkomstbonus tot wel €100 aan free spins Lees review Met Monopoly Slingo is het doel om zoveel mogelijk Slingo's vrij te spelen.Het maakt niet uit hoe je 5 op een rij krijgt.Veelgestelde vragen Wat voor spel is Live Hi-Lo?live casino latvia

fruitkasten gratis gokken

888 casino 10 freenl €150 Bonustegoed + €50 aan free spins Pak de bonus Bonusvoorwaarden Lees review Onze favoriet! 1. Kies hier voor Monopoly slingo.russisch roulette casino Hoe meer Slingo’s je al hebt, des te hoger de prijs voor een extra worp. Dat is niet voor niets, want kwalitatief zijn deze spellen van superieur kwaliteit.ThemaJe mist wat als je nog nooit een echt Monopoly spel hebt gespeeld.pokerstars casino velkomstbonus

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >