Sociaal leren

2025-01-18 10:18:56

Gepost in: Auteur:

{title}konami slots casino 1561 Mensen gingen u voor!Wat is RTP precies? Op deze manier weet je dat de uitkeringspercentages die worden getoond op een slotmachine ook daadwerkelijk kloppen.win 365 casino online1.07% RTP, zoals in het geval van de Ugga Bugga slot van Playtech.De meeste van jullie weten dat RTP ‘Return to Player’ betekend.33 free spins no deposit

toto voetbal spelen

online roulette hack softwareOnderzoek naar het effect van Loot BoxesTony van Rooij van het Trimbos instituut en ook projectleider van Game, Gokken en Mediawijsheid geeft aan dat nog niemand precies het effect van loot boxes weet op het kinderbrein. Dan kan je er zelf voor een hogere inzet gaat gokken met 20, 40, 100 of 200 munten per beurt. 1561 Mensen gingen u voor! 1 december 2021 Schrijf in voor onze nieuwsbrief Als eerste weten over een nieuwe casino bonus?De meeste van jullie weten dat RTP ‘Return to Player’ betekend. 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip?online cash poker games us

enzo casino mon compte

bet dao casino Echter is er nog onderzoek nodig om te kunnen aantonen wat het precies doet voor de kinderen. Het gevoel van voorzorgsmaatregelen zeg echter wel dat je niet wilt dat kinderen al op jonge leeftijd een spel spelen wat veel overeenkomsten vertoont met gokken.00% RTPOp de tweede plek is de NetEnt Mega Joker slot geëindigd met een uitstekende RTP van 99.netbet casino contact Spelers die de loot boxes kopen hebben dus niet heel veel kans om een speler van een hoge waarde te treffen om daar punten mee te verzamelen. 13 januari 2023 Algemeen Win je meer op een bepaald tijdstip?De meeste van jullie weten dat RTP ‘Return to Player’ betekend.buffalo slot online free

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >