Sociaal leren

2024-12-05 11:38:03

Gepost in: Auteur:

{title}one casino drive paradise island 7. Er zal geen wijziging doorgevoerd worden die nadelig is voor de deelnemers. Een Deelnemer kan slechts éénmaal de 250 Gratis Spins ontvangen.casino one word 14. Klachten betreffende deze Actie kunnen worden ingediend bij Lotto bv, Afdeling Klantenservice, Postbus 818, 2700 AV Zoetermeer, via e-mail: [email protected] of telefonisch: 070550 08 52 (gebruikelijke belkosten). TOTO Online bv is gerechtigd om de Actie, dan wel een deel vabet casino loginn de Actie te beëindigen, dan wel om (tussentijds) deze Actievoorwaarden te wijzigen, indien naar hun oordeel een goed verloop daarvan in gevaar dreigt te komen.pokerstars casino account frozen

eurocazino betrouwbaar

bet rich casino 878 14. 2. 10. 18.p maximaal één keer de Gratis Weddenschap. 13.gokkasten gratis

texas holdem poker online with friends free

casino z bonuscode Er zal geen wijziging doorgevoerd worden die nadelig is voor de deelnemers. TOTO Online bv is niet aansprakelijk voor enige (gevolg)schade van deelnemers of derden die op enigerlei wijze voort kan komen uit deze Actie. Er zal geen wijziging doorgevoerd worden die nadelig is voor de deelnemers.free spins no deposit mobile casino Medewerkers van Nederlandse Loterij en alle andere bij de totstandkoming van deze actie betrokken partijen zijn uitgesloten van deelname aan deze Actie. 14. 6.online casino live roulette australia

Deze onderzoekers bestuderen
het onderwerp ‘Sociaal leren’:
Bekijk alle onderzoekers

Berna Güroglu, Prof. dr.

Hoogleraar Neurowetenschap van Sociale Relaties

Sociaal leren Buitensluiting Vriendschap

Anna van Duijvenvoorde, Dr.

Assistant professor

Leren Risico’s nemen Sociaal leren

Ilse van de Groep, MSc.

Promovenda

Zelfbeeld Social media Sociaal leren

Bianca Westhoff, MSc.

Promovenda

Sociaal leren
Bronvermelding:
Wetenschappelijk artikel:

Rodriguez Buritica, J. M., Eppinger, B. , Schuck, N. W., Heekeren, H. R. and Li, S. (2016), Electrophysiological correlates of observational learning in children. Developmental Science, 19: 699-709. https://doi.org/10.1111/desc.12317.

Wetenschappelijk artikel:

Apps, M.A.J., Rushworth, M.F.S. and Chang, S.W.C. (2016). The Anterior Cingulate Gyrus and Social Cognition: Tracking the Motivation of Others. Neuron, Vol. 90 (4), pp. 692-707. https://doi.org/10.1016/j.neuron.2016.04.018.

< >